Återkomsten

Då sitter man här i soffan på studentvägen igen, fokuserad på hemtentor, ledsen över totalt visna blommor i fönstret och mätt av studentens mest lagade måltid, makaroner. Jag har kommit tillbaka till Uppsala igen efter jul och nyår i Småland. Vistelsen hade sina förväntningar och vissa av dem uppfylldes, faktiskt förvånade. Det är ju bra. Visst.
Jag har hunnit med att träffa de härliga vänner som man har. Kanske har jag träffat några fler gånger än andra men man kanske även i detta fallet får säga att det är tanken som räknas då man försöker vara tidsoptimist och göra allt på en och samma gång.
Nu ser jag fram emot rutinerna. Vi börjar med kvällens träning på Friskis. Väl behövligt efter all denna goda mat hemma hos mor och far...

 

 

Utsikt från fönstret i detta nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0