FULLT HUS

Just nu leker livet, kära vänner!
Det har hänt mycket sen jag senast skrev så jag tänker göra en rejäl uppdatering.
Jag börjar från förra torsdagen då jag fick besök av första smålänningen, min vän Jenny. Hon är verkligen fantastisk och är faktiskt den vän jag umgåtts längst med av alla som jag umgås med för nuvarande. Hon lär mig att tänka annorlunda på saker, få en annan synvinkel och utvecklar därför alla mina sinnen. Det är nyttigt att umgås med människor man kan lära av!
På fredagen hade jag seminarium medan Jenny tog sovmorgon. Vi gick ner på stan, shoppade och sedan begav vi oss hem med onda fötter och trötta hjärnor. Det fanns dock inget annat att göra än att tagga till. Snart skulle nämligen de andra 5 småländskorna anlända.
Och när alla var samlade började festen direkt!
Jag tänker på hur härligt det är när folk kommer och hälsar på. Jag älskar det. Jag gillar att få folk att känna sig välkomna (hoppas att alla gjorde det i helgen) och att få visa att man faktiskt lever ett väldigt bra liv, även om det ligger en bit hemifrån. Att man får känna sig uppskattad och att man får inse att man faktiskt är påväg mot vuxenvärlden, min vuxenvärld.
Det blev ÖG:s på fredagen och V-dala på lördagen. Mycket lyckat om jag får säga det själv, även om jag klantade till det rejält och gjorde så att det blev lite spänning i tillvaron.
Söndagen kom och vi avslutade med stadens bästa brunch på V-dala. Vi var allt annat än hungriga när vi gick därifrån och lämnade efter oss en stor hög disk.
Måndagen kom och det kändes ensamt, tomt och tråkigt.
Men snart ses vi ju igen!

Kommentarer
Postat av: fannsan

vad härligt med lite uppdatering kära du!

det var en fantastisk helg som jag kommer kunna leva länge på..här hemma är allt grått och tråkigt, som vanligt.

ses om 29 dagar!

<3

2010-02-11 @ 13:59:48
Postat av: jensa

<3

2010-02-19 @ 01:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0