Telefonflört

Anna kommer och knackar på min dörr under gårdagen. Hon har låst sin mobil i all hast när hon trott att den varit borttappad. Den återfanns och såhär blev konversationen med telefonbolaget:
Anna: Hej, jag låste min mobil inatt och jag undrar om ni skulle kunna låsa upp den?
Mannen i luren: Ja självklart, kan du säga det lösenord du uppgav vid låsningen?
Anna: Lösenord? Närdå? Hurdå? Jag har verkligen inte sagt något lösenord!?
Mannen i luren: Jodå, här finns ett lösenord.
Anna: Men jag var full, kommer inte ihåg det. Hur gör jag nu?
Mannen i luren: Hehe, ja det syns nästan på ditt lösenord att du var lite berusad. Du hade ingen annan med dig som kan komma ihåg?
Anna: Hmm, nej! Du kan inte ge en ledtråd?
Mannen i luren: Nej, det får jag tyvärr inte göra.
Anna: Då får jag väl helt enkelt gissa! Stina? Gustav?
Mannen i luren: Ja, nu är du nära.
Anna: Lovegurra?
Mannen i luren: Javisst, det är rätt!
Anna: JAAAA! Tack du älskade människa!
Mannen i luren: Nu låser jag upp din telefon, ha en bra helg!
Anna: Oh, tack! Ha en bra lördag...  Du ska inte ut ikväll?

Hahahaha, sjukt rolig konversation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0