Våren är här!

För bara en liten stund sedan satt jag i Cissis lägenhet och pratade om bloggar. Vi dissade dessa outhärdliga texter fram och tillbaka. Men detta förnedrande sätt att hänga ut sig på ger ändå en viss känsla av välbehag. Särskilt för mig som vet vilka som läser och att jag faktiskt tycker att det är kul att just de människorna tycker att det jag gör är värt att veta.
Igår togs första ölen ute i slottsparken. Den park som vi förmodligen kommer att känna till mycket bra efter vår Valborgsfest. Det kommer bli en festivalstämning på hemmaplan och antagligen helt fantastiskt. Precis som igår, fast lite bättre, kommer hela klassen vara samlad och det kommer att levas fullt ut.
Efter den fantastiska dag igår (allt är verkligen fantastiskt på våren) så bestämde sig Cissi, Anna och Jag för att grilla vid Fyrisån, och det gjorde vi. Hallomi, rödlök, tomater, sojanuggets och bröd blev en fantastisk blandning. Otroligt mysigt att sitta tills solen gick ner och man inte längre kunde vara stilla i skuggan. Klockan kanske blev nio innan vi behövde röra oss mot Cissis boning, ännu en gång fantastiskt!
Jag känner att den här årstiden ska infiras på inga andra städer än just i den jag nu sitter! UPPSALA is the place to be in! LÖV IT!

Kommentarer
Postat av: emmaa

Ja våren är verkligen underbar :)

2010-04-15 @ 09:57:29
URL: http://emmaa.2u.se
Postat av: annoja

jag gillar att du har uppdaterat malen! o det ser mysigt ut med var aven hemma i sverige. :)

2010-04-15 @ 14:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0