Studentv.

YES, idag tog jag emot nycklarna till mitt rum! Jag ska tvätta lite kläder på Spinnrocksv. ikväll och sedan ska jag bege mig och flytta härifrån för gott. Det känns lite tråkigt för Malin och Rikard som bor här är väldigt trevliga människor. Men det ska också bli skönt att få något eget och kanska kunna skaffa sig en uppfattning om vart "hemma" är.

Rummet i sig var 14kvm och med eget hörn för sängen. Jag hade en hel vägg med hyllor. Men dem sa hyresvärden var flyttbara så vi får se hur många av dem som är kvar när jag kommit iordning. Tyvärr var ingen av de tre tjejerna som ska bo där hemma. Men jag får helt enkelt hälsa på dem ikväll.

Wiiiee, jag har egen bostad i Uppsala. Det känns stort!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Malin Malin Malin, jag längtar efter att besöka din mysiga lilla kvart! ;)

2009-09-07 @ 19:51:46
URL: http://jensa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0