no teenager

Jaha, då var det dags för krisen att infinna sig och de ljuva åren i tonåren är endast ett minne blott. Det är väl dock så det är. Man blir äldre och måste väl tillslut förstå att det är så livet är. Jag hade i alla fall en grym 20-årsdag! Vi käkade gott och sedan var det fest hos mig på kvällen. Första hembjudningsfesten här i korridoren sägs det ;) Gött!

Mitt rum är klart! Jag är lycklig! Det blev faktiskt bättre än vad jag kunde tänka mig när jag såg de vit/gul-randiga tapeterna och det svart/röd-stänkta golvet. Men det blev schysst och nu är jag redo för att bjuda in folk! Först på tur är Sanna. Hon kommer redan idag, 19.50 :D Wiiie, imorgon tar vi en tur till Sthlm och shoppar loss. Har märkt att det behövs betydligt mer festkläder när man läser på universitetet. "Livet är en fest!"




Kommentarer
Postat av: jensa

hälsa sanna :)

2009-09-19 @ 20:49:02
URL: http://jensa.blogg.se/
Postat av: annoja

fint du fått iordning rummet malin. :) ser ut att va ett mysigt ställe du bor på! hoppas du o sanna hade kul i helgen. :) och nja.. jag vet inte riktigt ang männen malin, faktiskt så tror jag att det finns fler hetingar i sydamerika, men det är helt klart mycket mer att dregla över här än hemma! kram på dej

2009-09-21 @ 23:55:52
URL: http://annojas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0