längtan

Jag saknar mina saker! Jag längtar efter att få inreda, känna mig som hemma och börja förstå att jag har flyttat. Vissa dagar kan det bara kännas som semester. En semester som man sedan antagligen kommer att förstå att den varar i ca 5 år. Det är lång tid och utan mina saker så känns det svårt. Sakerna är tillhörigheter som man vuxit upp med och när man har dem så känner, i alla fall jag, mig trygg. Jag är ingen mes på något sätt men det besvärar mig lite för tillfället. Det blir mysigt när jag får mitt och när mor & far kommer med lasset på fredag. Jag längtar efter dem också såklart. Det är inte varje dag man flyttar hemifrån. Det är första och sista gången. Något dystert men också otroligt spännande. Mot nya äventyr är ju min melodi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0