Dag-schema

Idag har jag:

1. Köpt en klänning till helgens sittning. Den är fin och prickig!
2. Stulit en fotölj från vårt förråd. Ingen kändes vid den så jag tänkte, Vadå(?) och tog upp den till mig.
3. Gått på stan i en evighet
4. Cyklat ca 1 mil extra för att handla på Maxi stormarknad där de har större utbud och billigare mat.
5. Lagat sjukt god mat!
6. Provat pianot på undervåningen och insett att jag kommer spendera en hel del tid där nere.
7. Läst i all evighet om utveckling, urbanitet och multifunktionalitet.

Antagligen en vanlig torsdag i mitt liv framöver.

Btw, igår hade vi sjuka hembjudningar! Galet rolig nollning med allt vad man trott att en nollning ska innehålla. Jag var groupie och fick följa med på bandets efterfest. En efterfest som var galen. Bilder kommer förhoppningsvis senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0