Långsam eller vad?

Oj oj oj, det är många som tycker att jag är riktigt dålig på att skriva blogg. Detta skulle ju vara ett ställe för nära och kära att se vad jag har för mig. Men jag är dålig på att uppdatera. Nu ska det i alla fall bli ändring, för ett litet tag.

Den senaste tiden har varit intensiv. Jag har haft min första "tenta", vi har haft pubrundor, jag har varit på olika möten och jag har börjat träna. Mellan dessa aktiviteter har jag sjungit i kör och fikat en massa med klassvännerna. Det låter som att jag knappt har haft tid att plugga men på något sätt så har det flutit på och på vissa fikastunder har man ju haft tid att diskutera vad som komma skall på nästa seminarie. Det flyter med andra ord på bra här uppe.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0