Blodigt allvar

Igår såg jag på fotboll! Det var en mysig men såklart frustrerande kväll. Jag har inte rätt att säga att Sverige spelade dåligt då fotbollen inte är min starkaste sida, men det var verkligen synd att båda målen som Sverige gjorde blev bortdömda (iofs helt regelriktigt).

Flogstavrålet har också upplevts. Eftersom det var helgdag och fotboll så fanns många på plats i sina lägenheter. Prick kl 22 skrek dem som stuckna grisar, rakt ut i höstmörkret. Härligt att vi studenter har något mer att roa sig åt på kvällstid än bara studier ;)

Träningen har förresten kommit igång på allvar nu! Vasaloppet 2011 here I come ;)

Kommentarer
Postat av: jonna

då ses vi på friskis ikväll kl 19 hoppas jag

2009-10-11 @ 11:43:57
Postat av: Malla

Det hade varit något men jag ska på pulspass vid 16 ;)

2009-10-11 @ 13:42:41
URL: http://llenodevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0