Nya tag

Efter dagen som gått så känner jag inspiration, i mitt annars så gråa liv. Även om jag tror att det gråa beror på dimman som numera ligger som ett täcke över världen. Det är riktig höst, kallt och motvind när man cyklar till skolan. Trots att man cyklat dit endast för att hämta en bok så fryser man till det att man skakar.

Dagen idag har dock varit så bra! Den har gått till att fika(!). Mellan 13-16 och 19-22 så har jag befunnit mig på Linnés hörna och bara hängt. Ett allmänt slappt tillstånd som har saknats något så fruktansvärt den senaste tiden. Att kunna öppna sig och förklara hur man känner om saker och ting betyder mer än vad man tror och det är nyttigt att kunna diskutera känslor och världsproblem med folk som är villiga att lyssna och som känner igen sig.

Jag ska börja skriva seriösa saker, jag ska bry mig om människor mer, lyssna, ta in och fundera. Jag ska i alla fall försöka och det är ju inte så mycket begärt att man ska vara en som bryr sig och någon som faktiskt finns där. Jag vill se en positiv process som slutar i något bra och något jag kan vara stolt över. Jag vill vara ödmjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0