365 dagar senare

Det är den 5:e november idag. Det betyder att det är ett helt år sedan Märta och jag begav oss iväg för ett 6 månaders långt resäventyr i Centralamerika. När vi hoppade på tåget i Alvesta med våra packade väskor visste vi ingenting om framtiden. Vi hade en resrutt och allt det andra fixat, men all lärdom som vi sedan fick var fortfarande då obefintlig. 

Resan till denna del av världen är något jag aldrig kommer ångra eller glömma. Resan kommer ligga bakom pannbenet i all evig framtid som något otroligt! Jag är så glad att vi vågade, trots alla varningar från nära och kära.

Det är platser som vi upplevt som jag önskar att alla människor kunde få ta del av, platser som förevigt kommer behållas i mitt hjärta och som jag förhoppningsvis kommer kunna uppleva igen inom en snar framtid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0