Spinner vidare

Jag har nu länge funderat på när solen kommer tillbaka? Det verkar nästan som att den har en viktigare uppgift någon annanstans eller har rest bort på obestämd tid. Det var länge sedan den kom igenom de tjocka, gråa molnen och kanske pågår just nu en hård kamp mellan sol och moln.

Det är kanske tråkigt att säga det men kommer inte fina vinterdagar snart så ger jag upp och börjar längta efter våren. Jag tappar alltså hoppet, det sista som överger människan, och allt det pga att solen är min energikälla. Big time!


Kommentarer
Postat av: annoja

jag kan beratta for dig var solen ar malin.. ;) visst ar det kallt har pa natterna, 0 grader nar vi kom hem halv 9 i morse (¿recuerdas la impreción?), men pa dagarna kan det ga upp anda till 15 grader nar solen ligger pa. :D hur fint som helst, men svart att forsta att det ar julafton om 12 dar!

2009-12-12 @ 16:00:09
URL: http://annojas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0