Problem som är värt att klaga på.

CYKELN har gått sönder, igen!!! Jag blir GALEN på att den inte vill fungera, att det är så sjukt kallt att cykla de 8km och att det numera är halt på vägarna gör inte saken bättre. Jag vill ha vinter men det som kommer runtomkring är för tillfället lite jobbigt. Lås som fryser fast, sadeln som är kall och ännu en gång kylan som biter i kinderna. Jag är alldeles för snål för att köpa busskort när jag kan cykla. Det är ju ändå självklar träning och miljövänligt så det förslaget finns inte, även om det har funnits i tankarna. 


Cykeln ska lämnas in till Cykel Viktor imorgon (!) och då unnar jag mig ändå bussen till det obligatoriska seminariet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0