Inför jul

Ikväll laddar jag upp inför julhelgen nästa vecka med julgasque på V-Dala nation. Det blir julbord, fina klänningar, killar i kostym och dans. Det är verkligen ett perfekt sätt att ladda upp på. Det blir att göra sig iordning tidigt då hår och smink ska vara perfekt!  

Jag laddar just i detta nu också inför julen hemma. Jag har nämligen bestämt mig för att ha en vegetarisk jul i år och därmed letar jag efter goda, juliga recept. Det kommer bli kul att förbereda :) 

Det är faktiskt mindre än en vecka kvar tills jag åter igen sätter fötterna på Alvestas perrong och den småländska marken. Att jag har familjen som bakgrundsbild på datorn säger en hel del om hur mycket jag saknar dem! :)



Bilderna är från förra året. Ni må tro att jag blev glad för bilderna när jag upptäckte dem i mailen.


Kommentarer
Postat av: annoja

ah denna underbara jul! det ska bli sa mysigt, jag langtar! visst langtar man sjukt mycket nar man inte ar "hemma"?! fyller inte mising ar idag, btw? isf maste du gratta henne fran mig nar du pratar med henne. :D blir det loft for dig pa juldan malin?

2009-12-12 @ 15:51:22
URL: http://annojas.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag hälsade och absolut blir det Loft! Ska bli kul! ;)

2009-12-13 @ 23:17:07
URL: http://llenodevida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0