Äntligen sömn

Igår hade alla vi LBU-are (landsbygdsutvecklare) julfest. Lärarna och vi var bjudna, tvåorna annordnade. Jag blev faktiskt positivt överraskad över all mat, underhållning, sånghäftena, upplägget och bordsällskapet. Det som dock gjorde att jag inte kunde njuta fullständigt var tröttheten som hängde över mig. Efter en hård utgång i tisdags och både morgonar då jag försovit mig och nätter jag inte kunnat sova så har min dygnsrytm spårat ur. Det är skönt att det då finns torsdagar som är lediga (läs: inläsnings) dagar. Jag har fått min sovmorgon, äntligen.

Det tåls också att nämnas att det är "Mammas pojkar" ikväll, kl 20.00. Det ska inte missas och sällskapsrummet här i huset ska nu invigas för detta härliga program. Jag säger bara: Tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0