2009

Jag är inte förlorad, jag bara lever.

Ännu ett år har passerat och faktiskt så måste jag medge att det varit ett av de bästa i mitt 20 år långa liv. Till detta hör också att jag levt halva mitt liv under första decenniet på 2000-talet.

Jag är vanligtvis något förrvirrad och kan inte alltid bestämma mig för att göra det som är bäst. Men just idag är jag så nöjd över allt som jag gjort och allt som hänt detta år. Det kommer definitivt alltid att finnas på näthinnan.

Till sakerna som har hänt hör en oförglömlig resa, en speciell upplevelse, en upptäckt och ett erkännande. Dessa saker är stora nog att nämna och jag gillar att leva. Jag vill leva livet!

Jag saknar ord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0